STEFAN DANIELA CAMELIA
PERSOANA FIZICA AUTORIZATA
Reg. com.: F08/566/2014
CIF:33116045
Adresa: Str. 13 Decembrie, Bl.2, Sc.b,
Ap.20, Fagaras, Jud. Brasov
Livrare produselor / serviciilor digitale
1. Materialele digitale achiziționate sunt disponibile imediat după plată
2. Achiziția biletelor la evenimente / pachete coaching se supune regulamentului evenimentului/pachetului achiziționat.
Anularea produselor / serviciilor
După plata produselor digitale, plata nu se restituie.
Modalități de livrare produse
Costul de transport revine in sarcina clientului pentru comenzi mai mici de 1000 RON și este variabil.
In orice oraș din ROMANIA. Cu sau fără personalizarea produselor.
Livrarea produselor se va realiza prin FANCOURIER.
Politica de Rambursare
1. Dreptul de retragere (14 zile) pentru produse fizice
Conform legislației în vigoare (OUG nr. 34/2014), consumatorii au dreptul de a returna produsele fizice achiziționate online, fără a fi necesară o justificare, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora.
Pentru a beneficia de dreptul de retur, produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, nefolosit, fără urme de uzură sau deteriorare și în ambalajul original.
🔹 Procedura de retur:
- Trimite o solicitare de retur la coaching@cameliastefan.ro în termen de 14 zile de la primirea produsului.
- După aprobarea cererii, vei primi detaliile pentru expedierea returului.
- Costul transportului pentru retur este suportat de către client.
- Rambursarea sumei se face în termen de 14 zile de la primirea produsului returnat, prin aceeași metodă de plată utilizată la achiziție.
⚠️ Produsele personalizate nu pot fi returnate, conform legislației (OUG nr. 34/2014, art. 16, lit. c).
2. Rambursarea pentru produse și servicii digitale
🔹 Materialele digitale (ebook-uri, cursuri online, ghiduri PDF, ședințe înregistrate) NU sunt rambursabile după achiziție, conform legislației privind conținutul digital furnizat online.
🔹 Serviciile de coaching și evenimentele achiziționate urmează regulamentele specifice fiecărui pachet. Odată efectuată plata, aceasta nu poate fi restituită, dar poate fi folosită pentru o reprogramare sau un alt serviciu, în funcție de disponibilitate.
3. Produse defecte sau comenzi greșite
Dacă ai primit un produs defect sau altul decât cel comandat, te rugăm să ne contactezi în 48 de ore de la primirea acestuia pentru a remedia situația. Vom înlocui produsul sau îți vom returna suma achitată.